|   | 
 | 
 | 
 
  Θεωρία της Μετασχηματίζουσας Μάθησης: «Μετασχηματίζοντας» Μαθητές του Γυμνασίου Μέσω της Τέχνης. Η Προσέγγιση του Προβλήματος της Παιδικής Εκμετάλλευσης Theory of Transformative Learning: «Transforming» High School Students through Art. An approach to Child Exploitation Problem  
    Alexandropoulou Α.  | 
  1 | 
 
Διδάσκοντας τη Γενιά του Διαδικτύου: Η χρήση του Edmodo για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Teaching the Net Generation: The use of Edmodo to support the learning process in primary education  
  Douvlis Τ., Gidas G., Kolokotronis D.  | 
16 | 
 
Η Αγγλική Γλώσσα ως Εργαλείο Διαθεματικότητας στα Μαθηματικά, στη Φυσική και στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση English Language Teaching: a tool in Interdisciplinary Instruction of Mathematics, Physics and Environmental Education  
  Florou P., Kotarinou P., Kyzeridi M., Houpi M  | 
28  | 
 
Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης του μαθητή/τριας: Οι απόψεις των εκπαιδευτικών και των γονέων. Εμπειρική έρευνα. Alternative evaluation forms of students the opinions of teachers and parents. Empirical study  
  Grosdos S.  | 
42 | 
 
Αειφόρος Ανάπτυξη: Γνώσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών γυμνασίου Sustainable Development: Knowledge and beliefs of junior high school teachers  
  Kadigiannopoulos G.  | 
54 | 
 
«Ζητώ βοήθεια»: Ψηφιακές Ιστορίες από και για Παιδιά με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες «Asking for Help»: Digital Stories from and for Children with Special Education Needs 
   Kokkinou H., Kasidouli A..  | 
64 | 
 
Χρήση των ΤΠΕ στη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: δυνατότητες και περιορισμοί ICT use and literature courses in secondary Education: possibilities and limitations  
  Papakonstantinou P.  | 
74 | 
 
«Τα δημόσια γλυπτά της Φλώρινας μιλούν για την ιστορία του τόπου μας: Δημιουργία ψηφιακού χάρτη των μνημείων με την χρήση του google maps». 
  “The Public sculptures of Florina talk about our Local history: Creating a digital map of the sculptures using the Google platform”  
  Sechidis K., Arvanitakis J.  | 
84 | 
 
Εισαγωγή καινοτομιών: μοχλός βελτίωσης του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου Adoption of innovations: a lever for improving the teacher and the educational process  
  Soula N., Chatzipanagiotou P.  | 
93 | 
 
Ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση προγράμματος αγωγής υγείας στη σχολική υγιεινή και ασφάλεια από σχολική νοσηλεύτρια Development, implementation and evaluation of a health education program on school hygiene and safety by a school nurse  
  Syrou N., Sourtzi P.  | 
105 | 
 
Εκπαιδευτική Ρομποτική στην Προσχολική και Πρώτη Σχολική Ηλικία Educational Robotics in Pre-School and Primary Education  
  Tsoukala K., Halkiadaki Z.  | 
118 | 
 
|   | 
  | 
 
 
 | 
	|   |