ja_mageia

Practical Research in
Innovative Management & Entrepreneurship

ISSN 2241-1534

On-Line Version

  • Narrow screen resolution
  • Wide screen resolution
  • Decrease font size
  • Default font size
  • Increase font size
Home Papers Prime Vol 2
Prime Vol 2, Issue 1, 2009
Thursday, 08 January 2009 19:47


1. Μπλάνας Γ., Στρατηγική εισόδου στον κλάδο κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων
1
2. Αλεξιάδης Σ. & Αλεξανδράκης Α., Μη γραμμική Περιφερειακή Σύγκλιση: Μια Εμπειρική Διερεύνηση για τον Αγροτικό Τομέα των Ευρωπαϊκών Περιφερειών
11
3. Χατζούδης Δ., Βελισσαρίδου Α. & Σαρηγιαννίδης Λ., Η επίδραση της διαχείρισης της γνώσης στην απόδοση των νέων προϊόντων: η περίπτωση των ελληνικών βιομηχανιών
25
4. Καραμάνης Κ Απελευθέρωση της αγοράς των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα: συνέπειες στην απασχόληση
47
5. Κολοκοντές Α., Λυκουρίνου Β. & Θεοδοσίου Γ., Τουριστική Ανάπτυξη του Νομού Φλώρινας: Η Στάση των Επισκεπτών
58
6. Μουρτζάς Α., Κουφοπαντελής Λ., Βασιλάκης Π. & Κουκούμιαλος Σ., Διερεύνηση εφαρμογής μεθόδου Six Sigma με προσομοίωση πραγματικής λειτουργίας της εξυπηρέτησης πελατών στις θυρίδες του καταστήματος ΕΛΤΑ Χίου
74
7. Τοπάλογλου Λ., Πολιτικές διασυνοριακής συνεργασίας στα εξωτερικά σύνορα της Ευρωπαϊκής Ένωσης
98
8. Βασιλειάδης Σ. & Μυλωνάκη Α. Ο Κινηματογράφος ως Εναλλακτικό Εκπαιδευτικό Εργαλείο για τις Επιχειρηματικές Σπουδές: Η Περίπτωση του Ελληνικού Κινηματογράφου
116
9. Παπαδόπουλος Ι., Καραγκούνη Γ. & Τρίγκας Μ., Σχεδιασμός στρατηγικών μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων επίπλου
136
10. Σαρηγιαννίδης Λ., Μπασούρη Ζ., Χατζόγλου Π. & Χατζούδης Δ., Η επίδραση του outsourcing στην οργανωσιακή απόδoση και τους επιχειρησιακούς στόχους των ελληνικών ξενοδοχειακών μονάδων
149